مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-07حوادث

ببینید | مستندی از جذابیت های تاریخی و طبیعی ایران در تلویزیون فرانسه


شبکه Arte فرانسه به تازگی مستندی سه قسمتی از جذابیت های تاریخی و طبیعی چهارگوشه ایران تهیه و پخش کرده است که بینندگان خود را از زاویه دیگری با ایران و فرهنگ ایرانیان آشنا کرده است.

- عباس عبدی: اصولگرا دروغ نمی گوید اما نواصولگرا هم دروغ می گوید هم عاشق قدرت است حسین راغفر، استاد دانشگاه: بانک ها، منشا شر و مصیبت شده اند فرمانده سپاه تهران: بسیاری از افراد دستگیر شده می گفتند تصورشان این بود که نقاط مختلفی در تهران به آتش کشیده شده اما با حضور در آن نقاط، شاهد وضعیت عادی بودند/ اینها توسط دشمن فریب خورده بودند/ توان اطلاعاتی ما برای شناسایی و دستگیری عوامل آشوب گر بالاست سیستان و بلوچستان/ افزایش آمار فوتی های بیماران تالاسمی در استان/ بیماران تالاسمی بدون شناسنامه؛ مبتلایان محکوم به مرگ شروط اعطای وام 4 درصدی به زوج های نابارور سلبریتی ها یواشکی مشغول کارند ! از مدیری و عطاران گرفته تا .

بیمه سلامت: جزییات دارورسانی درب منزل مبتلایان MS در تهران/ تحویل دارو رایگان است روزنامه آفتاب یزد: مگر قحط الرجال است که عبدالملکی به ریاست مناطق آزاد منصوب می شود؟ پاسخ برد پیت به اتهام های آنجلینا جولی در دادگاه جایگزین چندش آور آنتی بیوتیک که بدترین زخم ها را چند روزه خوب می کند (+عکس) کیهان: افرادی که در خیابان ها جنایت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببینید | مستندی از جذابیت های تاریخی و طبیعی ایران در تلویزیون فرانسه

ببینید | مستندی از جذابیت های تاریخی و طبیعی ایران در تلویزیون فرانسه